"Sapasağlam"kelimesibitişikyazılır


Sapasaglam bitişik mi ayrı mı?

"Sapasağlam" kelimesi bitişik yazılır

Sapasağlam nasıl yazılır TDK?

Türk Dil Kurumu'na (TDK) göre, "sapasağlam" kelimesi bitişik olarak yazılır. Doğru yazım şekli: Sapasağlam Yanlış yazım şekilleri: Sapa sağlam Sapa sağlam Sap a sağlam

Sapasalam mı sapasağlam mı?

Sapasağlam kelimesi, Türk Dil Kurumu'na göre doğru yazım şeklidir. Sapasağlam kelimesi, "çok sağlam, her yanı sağlam" anlamına gelen pekiştirmeli bir sıfattır.

Sapasağlam ve sapasak aynı mı?

Hayır, sapasağlam ve sapasak aynı değildir. "Sapasağlam" kelimesi, "çok sağlam, her yanı sağlam" anlamına gelen bir pekiştirmeli sözcüktür ve birleşik olarak yazılır.

Diğer Blog Yazıları
Blog